Tuesday

macam ni ke perangai lelaki ?


Lelaki 1: Wei..boring betul hari ni..
Lelaki 2: Boring..boring..dah 18 kali kau cakap benda tu. Apa pasal kau tak keluar je dengan awek kau si Jun tu...lainla macam aku..bujang lagi...awek pun takde.
Lelaki 1: Habis...budak perempuan course bisnes yang kau ‘usha’ hari-hari tu apa...bukan awek kau ke ?
Lelaki 2: Well...budak tu cun beb..seronok jugak ‘bercumbu-cumbuan’ dengan dia.
Lelaki 1: Tak serius ?
Lelaki 2: Serius ni susah nak cakap la...perempuan tu memang lawa gile...aku rasa kau pun tak boleh tahan.
Lelaki 1: Kau ni kan..kau ni kan...memang jahanam betul la. Kesian budak tu. Aku tengok budak tu dah kemaruk gile dengan kau. Tiap hari kau ayat dia...kau ajak dia keluar..lepas tu kau tak serius pulak.
Lelaki 2:Eleh....kau pun 2x5 jugak...jangan nak mengata aku. Jun tu kau simpan...tapi kau layan awek junior kolej kita hari tu apa...apa?
Lelaki 1: He..he..itu lain...aku tak mula dulu ye...budak perempuan tu yang angau kat aku..nak berkenalan dengan aku...takkan aku tak layan...tak baik.
Lelaki 2: Kalau awek kau tau macam mana ? Tak ke jelous dia ?
Lelaki 1: Hei...pandai-pandai la beb...cover line..jangan la sampai awek kita tau.
Lelaki 2: Cun ke ?
Lelaki 1: Boleh tahan...comel...kulit putih gebu siot..
Lelaki 2: Kau serius ?
Lelaki 1: Kau tanya aku pulak. Habis..si Jun tu aku nak letak kat mana ? Macam tak biasa pulak main ‘spare part’ ni.Kalau tak sekarang bila lagi...?
Lelaki 2: Bijak...bijak..kalu dah kahwin kena simpan satu tu je la...he..he..
Lelaki 1: Awek...awek cun siot..!
Lelaki 2: Mana?
Lelaki 1: Tu...kat depan tu...
Lelaki 2: Fuiyooo...memang lawa...slow....slow sikit kereta...
Lelaki 2: Hai....! (sambil melambai tangan)
Lelaki 1: Hai....seorang je ? Kawan mana ? Nak tumpang ? Jomla naik...
(perempuan itu membisu tanpa response)
Lelaki 2: Adik kolej mana ? Marilah naik abang hantarkan...
(perempuan itu membisu tanpa response)
Lelaki 1: Janganla jual mahal sangat....nanti jadi anak dara tua..

(dalam hati)

Perempuan 1: Lelaki miang....!! Kitorang dah ada yang punya la. Ingat ada kereta, kita terpikat la tu....Semua perempuan dia nak layan...!!
Lelaki 2: Ish....rugi siot...lawa betul...dapat jadi awek aku best tu.
Lelaki 1: Hmm....body shape pun bergetah...
Lelaki 2: Ha...ha...kau ni kan...kau ni kan...memang sama jahanam...miang betul..!!
Lelaki 1: Biasala beb...masa muda ni la nak ‘usha’ nak ‘adjust’ seramai awek cun yang mungkin. Kahwin biar satu, spare part biar banyak...

(turun dari kereta)
(mereka terserempak seorang gadis sedang berjoging di taman seorang diri )

Lelaki 1: Piwiiiiitt..!
(perempuan itu tidak mengendahkan)
Lelaki 2: Piwiiittt..! Wo ho....body mengancam siott..!
(perempuan itu merasa tidak selesa)
Lelaki 1: Fuiishh....punggung montok siott...buah dada...
Lelaki 2: Dapat usha jadi spare part ngam ni....kau nak try ?
Lelaki 1: Hmm...ni lagi lawa dari awek yang kita nampak tadi.

(perempuan itu berlari ke luar taman)

Lelaki 2: Try la...try la kejar dia...mana tau boleh dapat.
Lelaki 1: Kalau dapat awek mahal ni...kongsi berbaloiii...

(berlari mengejar dan berdiri berhampiran pagar)

Lelaki 2: Hai....! (sambil melambai) Berjoging ye ? Kami join boleh? (sambil mata men ‘scan’ tubuh gadis itu dari bawah ke atas)

(perempuan itu memandang jelingan si lelaki 2, tetapi dengan penuh rasa menyampah...entah kenapa)

Perempuan 2: Bencinya....lelaki gatal !!! Memang tak pernah puas dengan seorang perempuan. Semua perempuan cantik dia nak kebas !! Gila seks...eeii...!!