Tuesday

miang mengalahkan buluh miang


Berikut adalah sebuah situasi yang diadaptasikan daripada kisah reality hidup sekumpulan lelaki yang ‘bastards’. Kenapa mereka ‘bastards’ ?Bacalah...


(Suatu malam...)

JANTAN1: Wei, geng...itu pun budak sial tu. Dah berjanggut baru nak sampai..!
JANTAN-JANTAN: Fuiyoo...dia bawak awek sekali la...fuiyoo lawa awek tu siot..
JANTAN1: Woi...sorila lambat. Ada roadblock tadi kat simpang tu..
JANTAN2: Lambat..lambat aku tak kira...kitorang tak kira...betul tak geng ?Kitorang tunggu lu sampai nak berjanggut. Sekarang kitorang nak lu belanja kitorang makan pulak.
JANTAN-JANTAN: Betul tu...belanja kitorang makan...
JANTAN1: Belanja tengkorak korang ! Aku pokai sekarang ni...
JANTAN2 : Tu...awek belakang lu tu...yang comel-comel tu pun boleh jugak...itu pun kira lauk jugak kan ? Betul tak geng..?
JANTAN3 : Ha..ha..ha...cantik gile pompuan belakang tu Mat. Apa nama dia Mat? Cun tu....boleh buat lauk ni...he..he..
JANTAN-JANTAN: Haah...body mengancam siot...takkan nak makan sorang je Mat ?
JANTAN 4: Hai...nama abang Black, nama adik yang cantik comel ni siapa...rumah kat mana ?
JANTAN1: Hei..hei..Sorry ! Ini awek aku sorang yang punya. Susah aku nak tackle mula-mula ni...asyik menolak je..tapi biasalah aku...aku kan pakar mengayat, hehe... Cantik tak awek aku ?


(Semasa mereka melepak....)


JANTAN3: Wei...wei..tengok tu...tengok tu...
JANTAN4: Apa...? Budak lelaki kat gerai tu ke ?
JANTAN3: Budak jantan tu buat ape badigol....tu haa...pompuan cun kat gerai tu...cun siot..!
JANTAN4: Mmm...boleh tahan.
JANTAN5: We...itu bini orang tu...bini budak lelaki tu la. Diorang asal kat taman seberang sana tu.
JANTAN3: Korang tengok punggung dia....buah dada dia.....#$%&% siot. Badan mengancam tu...gebu...! Stim aku..!
JANTAN5: Bini orang tu wei....
JANTAN4: Peduli apa aku awek orang ke...bini orang ke...
JANTAN3: Entah...yang penting pompuan beb....sapu je...Muka punyalah comel....Kalau lah aku dapat dia....hei...siang malam aku tak tidor beb...! Asyik kat katil je...!
JANTAN4: Mesti sedap kalau dapat kat kita....dapat buat awek...bini ke...takpun jual buat pelacur, hehe....
JANTAN5 : Kau ni memang jantan jahanam betul la...
JANTAN3: Wei...dia toleh sini la wei....Hai...(sambil melambai)...Hai...!
JANTAN-JANTAN: Ha..ha..ha..
JANTAN5: Kepala otak korang...selambe je kau usha dia...bini orang tu...nanti mengamuk laki dia nanti....kau jangan cari nahas..!
JANTAN4 : Peduli la laki dia tu... kita bukan buat ape-ape pun...kita cuma usik-usik bini dia je..! Takut ape...kita ramai. Berani la sound kita....siaplah kena belasah...!



Note: Jangan jadi lelaki macam mereka. Respect awek orang...bini orang, beb. Perempuan bukan objek seks untuk direbut-rebutkan !!